خاتون
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

خاتون
ارسال شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, - 21:15

 سلام

این عکس مادربزرگمه که دو سال پیش تنهام گذاشت رفت

امروز در موردش مینویسم چون چند شب پیش باعث شد بیاد بیارم که تنها چیزی که از ادم میمونه فقط یه نامه نیکه

همیشه مردم در مورد مادربزرگم که حرف میزنن از خوردنی هایی میگن که همراهش بود یا از دعوت کردنش از مردمیکه نمیشناختشون

به معنای واقعی کلمه سخاوتمند بود

خیلی دوست دارم مثل اون باشم اما واقعا نیستم

دلم براش تنگ شده برای آبنبات های ارزون قیمت تو جیبش و برای باغی که 23 سال پیش فروختنش

دلم برای بودنش تنگ شده

ببخشید ناراحتتون کردم

راستی عاشق رنگهای تند و شاد بود و همیشه میگفت دختر باید دامن بپوشه و برقصه



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت16:16---4 خرداد 1391
الهی عزیزم!!!!
انشالله باقی عمر شما باشه هر چی این مرحوم خواب هستن
شما هم سخاوت مندی


farzaneh
ساعت9:51---4 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
امروز یه مهمونی کوچولو داریم خوشحال میشم به وبم سر بزنی راستی کادو یادت نره دست خال نیایی هاااا
ممکنه راهت ندن


malihe
ساعت8:33---4 خرداد 1391
Roohesh shad.... Khoda biyamorzadesh
پاسخ:ممنون عزیزم, زنده باشی


محمد
ساعت4:44---4 خرداد 1391
کاش زندگی هم repleyداشت/کاش امدنت رفتنی نداشت/کاش قلبم اکنده از غم نبود /کاش مردم این دنیا دروغ نمیگفتند . این شعر رو خودم گفتم نوشتمش رو کتاب دین و زندگی تا باهاش دست عبرت بگیرم از حقایق دنیا گفتم همین و بس

دانیال
ساعت23:56---1 خرداد 1391


دل شما مضطرب نباشد. به خدا ایمان داشته باشید؛ به من نیز ایمان داشته باشید. در خانۀ پدر من منزل بسیار است، وگرنه به شما می‌گفتم. می‌روم تا مکانی برای شما آماده کنم. و آنگاه که رفتم و مکانی برای شما آماده کردم، باز می‌آیم و شما را نزد خود می‌برم، تا هر جا که من هستم شما نیز باشید.



روحی که خدا به ما بخشیده، نه روح ترس، بلکه روح قوّت و محبت و انضباط است.

روحش شاد
پاسخ:واقعا جمله قشنگ و درستیه


ehSan moHbi
ساعت21:38---1 خرداد 1391
سلام گلناز وبلاگ زیبایی داری خداوند روح مادربزرگت رو بیامورزه و ان شالله اون در اون دنیا خوش باشه و تو در این دنیا موفق باشی
یاحق


...
ساعت21:31---1 خرداد 1391
گر آمدی و ندیدی مرا..

بخند و مرا یاد کن بی هوا..

بگو \" آمد و رفت\" یادش بخیر..

که قلبش همین جاست...این گوشه هاست...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق