سیب
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

سیب
ارسال شده در دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, - 11:2

 و نمیداند دل نگران من چه بیتاب است

میدانی من در پی شراب و گل نبودم

در پی عشق نبودم

آمده بودم سیبی بردارم از باغ دوستیت 

همین

اما نگاهت

میگویند زنجیر نگاه محکم ترست

پای دلم را بست

به دلت

من دم لای تله نمیدادم

چگونه اسیرم کردی

عجب چشمان خنیاگری داری تو

وای کی میشود کنارت باشم؟؟؟!!؟؟؟!؟!؟!؟!؟



نظرات شما عزیزان:

دانيال
ساعت15:08---12 شهريور 1391
شیطان نیستم

فرشته هم نیستم

خدا هم نیستم

فقط پسرم

از نوع ساده اش

... آدم گونه فکر میکنم

فقط به خاطر یک " سیب " تا کجا باید تاوان داد ؟


دانيال
ساعت13:24---10 شهريور 1391
عزيزم رفته سفر كي برميگرده*چشمونم مونده به در كي برميگرده*رفتيو رفت از چشمام نور دوديده*اي ز حالم بيخبر كي برميگردهپاسخ::*

امیر
ساعت19:16---4 شهريور 1391
سلام وبلاگت قشنگه ب وبلاگ من هم سر بزن

پارسا
ساعت0:57---1 شهريور 1391
یه شاخه گل داریم اونم تقدیم شما باد به شرط اینه الان اپ کردم باید بیای پسش بدی

پارسا
ساعت15:12---21 مرداد 1391
``、ヽ``、ヽ`、ヽ、ヽ`ヽ 、、ヽ`、、ヽ`、.`ـ、ヽ` 、、ヽ``、ヽ`ヽ、、ヽ`ヽ `、ヽ、 ``、ヽ`、、``、ヽ`` `、ヽ、、ヽ、``、ヽ、、ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、ヽヽ、ヽ`、`` 、 `ヽ`、ヽヽヽ、 ヽ`ヽ` `、ヽ ``、ヽ`、ヽ、ヽ`ヽ、、ヽ` 、、ヽ`、.`ـ、ヽ`、、ヽ` `、ヽ`ヽ、ヽ`、``、`ヽ`、ヽヽヽ、 ヽ`ヽ``、ヽ``、ヽ`、ヽ、 ヽ` ヽ、、ヽ`、、ヽ`、.`ـ、ヽ 、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、ヽヽ、ヽ` ``、`ヽ`、```、ヽ`、ヽ 、ヽ`ヽ、、ヽ`、、ヽ`、.` ـ、ヽ`、、ヽ``、ヽ`ヽヽ` 、``、`ヽ`、ヽヽヽ、ヽ`ヽ``、ヽ
ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、
('_')ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ 、、
ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、
_||_、ヽ、 ヽ、、ヽ`` 、ヽ、、ヽ`ヽヽ、ヽ、、

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــم و منتظر حظورت عزیزم


دانیال
ساعت13:14---17 مرداد 1391
عاشقتم
پاسخ:عاشقتم .........


دانیال
ساعت22:35---12 مرداد 1391
شیطونی کردی؟ ها؟ مگه چش بود ؟پاسخ:به جای سیب قلبی را بردم دوستش دارم تا ابد و چون چشمهایم مراقب این قلبم مبادا بشکند

دانیال
ساعت22:35---9 مرداد 1391
اینجاست ک میگن:

میخ نگاهت لاستیک قلبمو پنچر کرد ولی خودت ک میگفتی تیوپلسی پس چی شد؟

از شوخی بگذریمپاسخ:پسسسسسسسسسس پنجر شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق