عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 


ارسال شده در شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, - 17:41

خیلی وقته ننوشتم, خیلی وقته سر هم نزدم

قبلا دل تنگی هامو مینوشتم

مدتی بود که دیگه دلتنگ نبودم

یعنی دلتنگ بودم, اما نوشته هام تو فیس بوک بود,

بعدشم که کنارش بودم نه فیس بوک رو میخواستم نه وبلاگ رو

عید نزدیکه

فقط 5 روز مونده

هیچ عکسی رو با این مطلب آپ نمیکنم چون حسمو نمیرسونه

امروز به اندازه تمام 365 روزی که گذشت دلم براش تنگه

میدونی چرا؟

چون نگرانم سال بعد رو باهام نباشه

میترسم 365 روز بعدی رو تنها سپری کنم

خیلی تنها تر از قبل

خیلی زیاد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق