یادگاری
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

یادگاری
ارسال شده در یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, - 1:38

به دیدنم ک میایی

عروسکی بیاور

نه اینکه هنوز کودکم

نه این که از چیزهای فانتزی خوشم میاید

تنها برای اینکه

وقتی کنارم نیستی در اغوش بگیرمش به یادت

ما که هر روز هم دیگر را نمی بینیم

من از این فاصله ها بیزارم 

من تو و عشق تو رو کم دارم

میشود این فاصله ها تمام شود؟

منو تو ما شویم؟



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت16:17---4 خرداد 1391
عالی بود سعیده جان..مرسی که بهم سر میزنی..من یه مدت هست مشغلم زیاد شده انشالله طی هفته ایدنده آپ میکنم

محمد
ساعت14:14---21 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم وبلاگت قشنگ و ناز هست عزیزم حتی اگه عشق هم نداشته باشی تنها یاور همیشگی تو خدا هست امیدوارم که به عشقت برسی بلکه یه شام گیر ما بیاد به افتخار هر چی عاشق که عشق واقعی دارن تقدیم به شما

مجنون
ساعت1:36---21 ارديبهشت 1391
☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


0111band
ساعت23:29---19 ارديبهشت 1391
avarin ghashang minevisi

Maryam
ساعت8:54---18 ارديبهشت 1391
سلام عزيزم خيلي قشنگ بود خيلي وقتا ما ادما با اينكه اطرافمون پر از كسايي هست كه دوسمون دارن ولي با نبودن يكي كه همه دنيامون شده خيلي احساس تنهايي ميكنيم عروسك بهونه خوبي واسه بيان تنهاييمونه اميدوارم هيچ وقت اين حس رو نداشته باشيپاسخ:تنها نیستم چون عشقمو دارم, اما خوب دوره از من

بلکـــــــــــــــلاو شراب عشق
ساعت17:22---17 ارديبهشت 1391
سلام سعیده جونم

تنهایی را با فریاد سکوت باید نوشت این مشق امشب ماست........

مرسی که باز بهم سر زدی عزیزمپاسخ:دوست ندارم تنها ببینمت


دانیال
ساعت12:49---17 ارديبهشت 1391
راستی هنوز کادوی تولدتو ازش گرفتی؟


پاسخ:دارم نشونی میدم چی بیاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق